Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz na podstronie Polityka Prywatności
Infolinia 61 850 40 00
Pogotowie energetyczne 991

Poznaj eBOK i e-fakturę

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
#image-in-columns__1a5662c0-1f8d-49d4-8b16-68c4cbfb02d8 .only-change-img-height img{ height: 400px;}

 

Z eBOK możesz

Szybko zapłacić 

rachunek

Wygodnie korzystać

z e-faktury

Zaktualizować

dane kontaktowe

Sprawdź historię

zużycia energii

elektrycznej

Zgłaszać swoje sprawy 

oraz wysyłać wnioski

on-line

Korzystaj bezpłatnie 7 dni w tygodniu, 24h na dobę


 

Łatwo zarządzaj swoim kontem

Zrzut ekranu Faktury i płatności > Płatności z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (beok)

E-faktura

 

W eBOK aktywujesz e-fakturę. Na adres e-mail

otrzymasz powiadomienie o wystawionej fakturze

do zapłaty i będziesz mógł ją pobrać na swoje

urządzenie.

Zrzut ekranu Faktury i płatności > Faktury z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (beok)

Łatwe płatności

 

Korzystając z eBOK możesz szybko dokonać płatności. Masz możliwość opłacenia od razu wszystkich faktur, albo możesz wybrać te, które opłacisz w pierwszej kolejności.

Zrzut ekranu Zużycia i odczyty z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (beok)

Czytelne zużycie

 

W eBOK znajdziesz informacje o wszystkich zatwierdzonych odczytach, niezależnie ile masz liczników. Dane możesz zobaczyć na czytelnym, kolorowym wykresie.

Zrzut ekranu Wiadomości z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (beok)

Szybki kontakt

 

Z eBOK szybko i łatwo skontaktujesz się z Eneą pisząc w wybranej przez Ciebie sprawie. Odpowiedź na wiadomość pojawi się na Twoim koncie. Nie musisz już podawać swoich danych.


 

eBOK to także


 

Jak zacząć w 3 prostych krokach?

Przygotuj umowę lub fakturę, wejdź na 

ebok.operator.enea.pl 

i wypełnij formularz

Potwierdź swój adres e-mail klikając w link aktywacyjny

Zaloguj się i ustaw e-fakturę oraz powiadomienia, dzięki temu będziesz mógł w pełni korzystać z eBOK


 

Jak działa eBOK?

 

Chcesz sprawdzić jak wygląda nasze Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?

Zobacz wersję demonstracyjną.

 

Zobacz demo


 

FAQ

eBOK to Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu wiele spraw związanych z obsługą Klienta załatwisz przez Internet. 

Z kontem w eBOK:

  • oszczędzasz czas

  • masz dostęp do danych rozliczeniowych

  • możesz wygodnie i szybko zapłacić rachunek

  • masz wgląd w swoje faktury i dokumenty przez całą dobę,

    7 dni w tygodniu

  • otrzymujesz powiadomienia o fakturach ze zbliżającym się terminem płatności

  • masz możliwość kontaktu bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych

Co zyskujesz dzięki założeniu konta w eBOK: 

  • posiadasz fakturę elektroniczną

  • masz dostęp do szybkich płatności

  • masz możliwość podania odczytu licznika

  • masz kontrolę nad zużyciem prądu

  • otrzymujesz powiadomienia o terminach i kwotach wystawianych faktur

  • masz dostęp do swoich danych 

  • masz możliwość szybkiego kontaktu z nami

E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do wglądu lub pobrania w eBOK.

Aby otrzymywać e-fakturę konieczne jest założenie konta w eBOK. O przejściu na e-fakturę możesz zdecydować przy pierwszym logowaniu do nowo założonego konta w eBOK. Wtedy ustalasz też przy jakich umowach oraz dla jakich dokumentów będziesz otrzymywał e-faktury. W kolejnym kroku będziesz miał możliwość dodatkowo ustawienia powiadomień. 

 

A co jeżeli nie zdecydowałeś się na e-fakturę podczas pierwszego logowania po rejestracji nowego konta? W takim przypadku zaloguj się do eBOK, wybierz zakładkę „Faktury i płatności”, a następnie „Przejdź na e-fakturę”. Na tym ekranie wskaż jakie dokumenty mamy wystawiać w formie e-faktury i kliknij przycisk „Przejdź na e-fakturę”.

 

Dokumenty w formie elektronicznej będę aktywowane w kolejnym dniu.

Dokumenty w formie elektronicznej będą wystawiane od następna dnia po aktywacji e-faktury. Pamiętaj też, że po aktywacji e-faktury od razu otrzymasz podgląd do obrazów swoich wcześniejszych dokumentów, które były dotychczas wystawiane w formie papierowej.

O wystawieniu e-faktury powiadomimy Cię e-mailem wysłanym na adres poczty elektronicznej podanym w trakcie rejestracji konta lub ustawionym jako kontaktowy w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

W każdej chwili możesz zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień. Aby to zrobić zaloguj się do eBOK i przejdź do zakładki „Umowa i dane” a następnie „Twoje dane”. W sekcji „Dane do korespondencji” masz możliwość zmiany adresu e-mail do korespondencji.

 

Pamiętaj, że nowy adres będzie dopiero aktywowany po kliknięciu w otrzymany link.

Faktury dostarczamy w jednej wybranej przez Ciebie formie: papierowej lub elektronicznej.

Klient, który korzysta z dostarczania faktur w formie papierowej na swoim koncie w eBOK nie zobaczy ich podglądu ani nie ma możliwości pobrania. Podgląd faktury oraz możliwość jej pobrania będzie dostępna tylko dla Klientów korzystających z e-faktury.

 

Przypominamy, że e-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną.

.pimcore_block_buttons{ height: fit-content }