Baner usł dyst dla domu zawieranie umowy

Zawieranie umowy

Obiekt nowo przyłączany do Enei Operator

Po złożeniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej Enei Operator, jego zaakceptowaniu przez naszą firmę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enei Operator dla nowo przyłączanego obiektu, w celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej należy zawrzeć umowę:

Umowa kompleksowa, zawierająca postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji

Procedura:

W przypadku podjęcia decyzji o zawarciu umowy kompleksowej, prosimy 
o zapoznanie się z listą sprzedawców świadczących usługę kompleksową na obszarze działania Enea Operator.

Następnie należy skontaktować się ze sprzedawcą energii elektrycznej w celu zawarcia umowy. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej sprzedawcy lub w biurze obsługi Klienta.

W załączeniu do wniosku prosimy przekazać sprzedawcy niezbędne dane dotyczące warunków technicznych realizacji umowy związanych ze świadczeniem usługi dystrybucji energii elektrycznej, które zostaną wydane przez Enea Operator po otrzymaniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci, jego zaakceptowaniu przez naszą firmę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enea Operator.

Niezbędne dokumenty i informacje dotyczące umów

Dokumenty

Przy składaniu wniosku potrzebne są:

  • dokument tożsamości,
  • pełnomocnictwo (jeśli działa pełnomocnik),

 

Ważne:

  • Umowa o świadczenie usług dystrybucji zostanie przygotowana po zgłoszeniu przez sprzedawcę umowy sprzedaży energii.
  • Termin przyłączenia instalacji odbiorczej jest uzgadniany po zawarciu umowy.
  • Umowa sprzedaży lub kompleksowa musi być zgłoszona przez sprzedawcę do Enei Operator.
  • Zawarcie umowy jest wymagane w ciągu 90 dni od zakończenia prac przyłączeniowych.

Obiekt istniejący w Enei Operator

Procedura zawierania umowy dla obiektów, w którch nastąpiła zmiana dotychczasowego odbiorcy w związku ze sprzedażą obiektu, umową najmu, umową dzierżawy, itd. W celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej przez nowego odbiorcę należy zawrzeć umowę:

Umowa kompleksowa, zawierająca postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji

Procedura:

W przypadku podjęcia decyzji o zawarciu umowy kompleksowej, prosimy o zapoznanie się z listą sprzedawców świadczących usługę kompleksową na obszarze działania Enei Operator.

Prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu zawarcia umowy. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej sprzedawcy lub w biurze obsługi Klienta.

Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:

Dokumenty
  • dokument stwierdzający tożsamość,
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do korzystania z obiektu,
  • pełnomocnictwo pisemne - gdy umowę w imieniu klienta podpisuje pełnomocnik.

Umowa o świadczenie usług dystrybucji zostanie przygotowana po otrzymaniu od wybranego sprzedawcy zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej.

 

Ważne:
Termin przyłączenia instalacji odbiorczej zostanie uzgodniony po zawarciu wybranej umowy.

Informujemy, że zarówno umowa sprzedaży energii elektrycznej oraz umowa kompleksowa wymaga zgłoszenia przez wybranego Sprzedawcę do realizacji przez Eneę Operator.

Przypominamy, że zgodnie z zawartą Umową o przyłączenie do sieci Klient zobowiązany jest zawrzeć umowę / umowy, o których mowa powyżej w terminie nie dłuższym niż 90 dni po zrealizowaniu przez Eneę Operator prac określonych w Umowie o przyłączenie.”

Nastąpiła zmiana warunków przyłączenia do Enea Operator

Po złożeniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej Enei Operator, jego zaakceptowaniu przez Spółkę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enei Operator dotyczącego obiektów, dla których nastąpiła  zmiana dotychczas obowiązujących warunków przyłączenia do sieci (zmiana mocy przyłączeniowej, rozdział lub scalenie instalacji elektrycznej) należy w celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z nowo przyjętymi parametrami zawrzeć umowę:

Umowa kompleksowa, zawierająca postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji

Procedura:

 Prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu zawarcia stosownych zmian w obowiązującej umowie. Druk wniosku można pobrać ze strony sprzedawcy.

Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:

Dokumenty
  • dokument stwierdzający tożsamość,
  • pełnomocnictwo pisemne - gdy umowę w imieniu klienta podpisuje pełnomocnik.

Po dokonaniu wyboru sprzedawcy energii elektrycznej, celem świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej przez Eneę Operator, niezbędne jest zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Umowa zostanie przygotowana po otrzymaniu od wybranego sprzedawcy energii elektrycznej zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zgłoszenie umowy powinno być dokonane na druku wniosku - zs-tpa.

Po dokonaniu pozytywnej weryfikacji zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej, Enea Operator przedstawi projekt umowy o świadczenie usług dystrybucji do akceptacji i podpisu.

Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:

.

 

Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji