
Zawieranie umowy
Obiekt nowo przyłączany do Enei Operator
Po złożeniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej Enei Operator, jego zaakceptowaniu przez naszą firmę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enei Operator dla nowo przyłączanego obiektu, w celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej należy zawrzeć umowę:
Umowa kompleksowa, zawierająca postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji
Procedura:
W przypadku podjęcia decyzji o zawarciu umowy kompleksowej, prosimy
o zapoznanie się z listą sprzedawców świadczących usługę kompleksową na obszarze działania Enea Operator.
Następnie należy skontaktować się ze sprzedawcą energii elektrycznej w celu zawarcia umowy. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej sprzedawcy lub w biurze obsługi Klienta.
W załączeniu do wniosku prosimy przekazać sprzedawcy niezbędne dane dotyczące warunków technicznych realizacji umowy związanych ze świadczeniem usługi dystrybucji energii elektrycznej, które zostaną wydane przez Enea Operator po otrzymaniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci, jego zaakceptowaniu przez naszą firmę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enea Operator.
Obiekt istniejący w Enei Operator
Procedura zawierania umowy dla obiektów, w którch nastąpiła zmiana dotychczasowego odbiorcy w związku ze sprzedażą obiektu, umową najmu, umową dzierżawy, itd. W celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej przez nowego odbiorcę należy zawrzeć umowę:
Umowa kompleksowa, zawierająca postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji
Procedura:
W przypadku podjęcia decyzji o zawarciu umowy kompleksowej, prosimy o zapoznanie się z listą sprzedawców świadczących usługę kompleksową na obszarze działania Enei Operator.
Prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu zawarcia umowy. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej sprzedawcy lub w biurze obsługi Klienta.
Nastąpiła zmiana warunków przyłączenia do Enea Operator
Po złożeniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej Enei Operator, jego zaakceptowaniu przez Spółkę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enei Operator dotyczącego obiektów, dla których nastąpiła zmiana dotychczas obowiązujących warunków przyłączenia do sieci (zmiana mocy przyłączeniowej, rozdział lub scalenie instalacji elektrycznej) należy w celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z nowo przyjętymi parametrami zawrzeć umowę:
Umowa kompleksowa, zawierająca postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji
Procedura:
Prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu zawarcia stosownych zmian w obowiązującej umowie. Druk wniosku można pobrać ze strony sprzedawcy.
Po dokonaniu wyboru sprzedawcy energii elektrycznej, celem świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej przez Eneę Operator, niezbędne jest zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Umowa zostanie przygotowana po otrzymaniu od wybranego sprzedawcy energii elektrycznej zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zgłoszenie umowy powinno być dokonane na druku wniosku - zs-tpa.
Po dokonaniu pozytywnej weryfikacji zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej, Enea Operator przedstawi projekt umowy o świadczenie usług dystrybucji do akceptacji i podpisu.
Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:
.
