Group

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Z eBOK możesz:

Szybko zapłacić  rachunek
Wygodnie korzystać z e-faktury
Zaktualizować dane kontaktowe
Sprawdzić historię zużycia energii elektrycznej
Zgłaszać swoje  sprawy oraz wysyłać  wnioski on-line

Pobierz aplikację 991 
i bądź na bieżąco!

Obraz
smartfony

Jak zacząć w 3 prostych krokach?

  1. Krok 1

    Przygotuj umowę lub fakturę, wejdź na ebok.operator.enea.pl i wypełnij formularz

  2. Krok 2

    Potwierdź swój adres e-mail klikając w link aktywacyjny

  3. Krok 3

    Zaloguj się i ustaw e-fakturę oraz powiadomienia, dzięki temu będziesz mógł w pełni korzystać z eBOK

eBOK to także

Wszystkie informacje w jednym miejscu

Na pulpicie użytkownika możesz zobaczyć aktualne informacje o swoich płatnościach, zużyciu oraz najnowsze wiadomości.Bez zbędnych kliknięć jesteś na bieżąco ze wszystkimi informacjami.

Image Placeholder

Łatwy dostęp z urządzeń mobilnych

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii wielkość strony dostosowuje się automatycznie do Twojego urządzenia.

pracownicy

Nadawanie dostępu dla pracowników

Jeśli posiadasz konto biznesowe w eBOK to możesz do jego poszczególnych widoków (np. tylko do faktur i płatności) nadać dostęp swoim pracownikom. Każdy z pracowników będzie logował się do konta swoimi unikalnymi danymi.

img

FAQ

eBOK to Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu wiele spraw związanych z obsługą Klienta załatwisz przez Internet.

 

Z kontem w eBOK:

  • oszczędzasz czas
  • masz dostęp do danych rozliczeniowych
  • możesz wygodnie i szybko zapłacić rachunek
  • masz wgląd w swoje faktury i dokumenty przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • otrzymujesz powiadomienia o fakturach ze zbliżającym się terminem płatności
  • masz możliwość kontaktu bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych

Co zyskujesz dzięki założeniu konta w eBOK:

  • posiadasz fakturę elektroniczną
  • masz dostęp do szybkich płatności
  • masz możliwość podania odczytu licznika
  • masz kontrolę nad zużyciem prądu
  • otrzymujesz powiadomienia o terminach i kwotach wystawianych faktur
  • masz dostęp do swoich danych
  • masz możliwość szybkiego kontaktu z nami

E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do wglądu lub pobrania w eBOK.

Aby otrzymywać e-fakturę konieczne jest założenie konta w eBOK. O przejściu na e-fakturę możesz zdecydować przy pierwszym logowaniu do nowo założonego konta w eBOK. Wtedy ustalasz też przy jakich umowach oraz dla jakich dokumentów będziesz otrzymywał e-faktury. W kolejnym kroku będziesz miał możliwość dodatkowo ustawienia powiadomień.

A co jeżeli nie zdecydowałeś się na e-fakturę podczas pierwszego logowania po rejestracji nowego konta? W takim przypadku zaloguj się do eBOK, wybierz zakładkę „Faktury i płatności”, a następnie „Przejdź na e-fakturę”. Na tym ekranie wskaż jakie dokumenty mamy wystawiać w formie e-faktury i kliknij przycisk „Przejdź na e-fakturę”.

Dokumenty w formie elektronicznej będą aktywowane w kolejnym dniu.

Dokumenty w formie elektronicznej będą wystawiane od następna dnia po aktywacji e-faktury. Pamiętaj też, że po aktywacji e-faktury od razu otrzymasz podgląd do obrazów swoich wcześniejszych dokumentów, które były dotychczas wystawiane w formie papierowej.

O wystawieniu e-faktury powiadomimy Cię e-mailem wysłanym na adres poczty elektronicznej podanym w trakcie rejestracji konta lub ustawionym jako kontaktowy w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

W każdej chwili możesz zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień. Aby to zrobić zaloguj się do eBOK i przejdź do zakładki „Umowa i dane” a następnie „Twoje dane”. W sekcji „Dane do korespondencji” masz możliwość zmiany adresu e-mail do korespondencji.

Pamiętaj, że nowy adres będzie dopiero aktywowany po kliknięciu w otrzymany link.

Faktury dostarczamy w jednej wybranej przez Ciebie formie: papierowej lub elektronicznej.

Klient, który korzysta z dostarczania faktur w formie papierowej na swoim koncie w eBOK nie zobaczy ich podglądu ani nie ma możliwości pobrania. Podgląd faktury oraz możliwość jej pobrania będzie dostępna tylko dla Klientów korzystających z e-faktury.

Przypominamy, że e-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną.

Masz dodatkowe pytania?

Odwiedź naszą stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami, 
aby uzyskać pomoc i informacje.

Obraz
Szukaj