
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Pobierz aplikację 991
i bądź na bieżąco!
i bądź na bieżąco!

Jak zacząć w 3 prostych krokach?
Jak zacząć w 3 prostych krokach?
-
Krok 1
Przygotuj umowę lub fakturę, wejdź na ebok.operator.enea.pl i wypełnij formularz
-
Krok 2
Potwierdź swój adres e-mail klikając w link aktywacyjny
-
Krok 3
Zaloguj się i ustaw e-fakturę oraz powiadomienia, dzięki temu będziesz mógł w pełni korzystać z eBOK
Łatwo zarządzaj swoim kontem
E-faktura
W eBOK aktywujesz e-fakturę. Na adres e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawionej fakturze do zapłaty i będziesz mógł ją pobrać na swoje urządzenie.

Łatwe płatności
Korzystając z eBOK możesz szybko dokonać płatności. Masz możliwość opłacenia od razu wszystkich faktur, albo możesz wybrać te, które opłacisz w pierwszej kolejności.

Czytelne zużycie
W eBOK znajdziesz informacje o wszystkich zatwierdzonych odczytach, niezależnie ile masz liczników. Dane możesz zobaczyć na czytelnym, kolorowym wykresie.

Szybki kontakt
Z eBOK szybko i łatwo skontaktujesz się z Eneą pisząc w wybranej przez Ciebie sprawie. Odpowiedź na wiadomość pojawi się na Twoim koncie. Nie musisz już podawać swoich danych.

eBOK to także
Wszystkie informacje w jednym miejscu
Na pulpicie użytkownika możesz zobaczyć aktualne informacje o swoich płatnościach, zużyciu oraz najnowsze wiadomości.Bez zbędnych kliknięć jesteś na bieżąco ze wszystkimi informacjami.

Łatwy dostęp z urządzeń mobilnych
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii wielkość strony dostosowuje się automatycznie do Twojego urządzenia.

Nadawanie dostępu dla pracowników
Jeśli posiadasz konto biznesowe w eBOK to możesz do jego poszczególnych widoków (np. tylko do faktur i płatności) nadać dostęp swoim pracownikom. Każdy z pracowników będzie logował się do konta swoimi unikalnymi danymi.

FAQ
Co to jest eBOK i co zyskam dzięki założeniu konta?
eBOK to Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu wiele spraw związanych z obsługą Klienta załatwisz przez Internet.
Z kontem w eBOK:
- oszczędzasz czas
- masz dostęp do danych rozliczeniowych
- możesz wygodnie i szybko zapłacić rachunek
- masz wgląd w swoje faktury i dokumenty przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
- otrzymujesz powiadomienia o fakturach ze zbliżającym się terminem płatności
- masz możliwość kontaktu bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych
Co zyskujesz dzięki założeniu konta w eBOK:
- posiadasz fakturę elektroniczną
- masz dostęp do szybkich płatności
- masz możliwość podania odczytu licznika
- masz kontrolę nad zużyciem prądu
- otrzymujesz powiadomienia o terminach i kwotach wystawianych faktur
- masz dostęp do swoich danych
- masz możliwość szybkiego kontaktu z nami
Co to jest e-faktura?
E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do wglądu lub pobrania w eBOK.
Jak przejść na e-fakturę?
Aby otrzymywać e-fakturę konieczne jest założenie konta w eBOK. O przejściu na e-fakturę możesz zdecydować przy pierwszym logowaniu do nowo założonego konta w eBOK. Wtedy ustalasz też przy jakich umowach oraz dla jakich dokumentów będziesz otrzymywał e-faktury. W kolejnym kroku będziesz miał możliwość dodatkowo ustawienia powiadomień.
A co jeżeli nie zdecydowałeś się na e-fakturę podczas pierwszego logowania po rejestracji nowego konta? W takim przypadku zaloguj się do eBOK, wybierz zakładkę „Faktury i płatności”, a następnie „Przejdź na e-fakturę”. Na tym ekranie wskaż jakie dokumenty mamy wystawiać w formie e-faktury i kliknij przycisk „Przejdź na e-fakturę”.
Dokumenty w formie elektronicznej będą aktywowane w kolejnym dniu.
Od kiedy będę otrzymywać e-fakturę?
Dokumenty w formie elektronicznej będą wystawiane od następna dnia po aktywacji e-faktury. Pamiętaj też, że po aktywacji e-faktury od razu otrzymasz podgląd do obrazów swoich wcześniejszych dokumentów, które były dotychczas wystawiane w formie papierowej.
Skąd będę wiedział o wystawieniu e-faktury?
O wystawieniu e-faktury powiadomimy Cię e-mailem wysłanym na adres poczty elektronicznej podanym w trakcie rejestracji konta lub ustawionym jako kontaktowy w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Jak zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień?
W każdej chwili możesz zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień. Aby to zrobić zaloguj się do eBOK i przejdź do zakładki „Umowa i dane” a następnie „Twoje dane”. W sekcji „Dane do korespondencji” masz możliwość zmiany adresu e-mail do korespondencji.
Pamiętaj, że nowy adres będzie dopiero aktywowany po kliknięciu w otrzymany link.
Czy możliwe jest otrzymywanie równocześnie faktury papierowej i elektronicznej?
Faktury dostarczamy w jednej wybranej przez Ciebie formie: papierowej lub elektronicznej.
Czy jest możliwe pobranie obrazu faktury papierowej w eBOK?
Klient, który korzysta z dostarczania faktur w formie papierowej na swoim koncie w eBOK nie zobaczy ich podglądu ani nie ma możliwości pobrania. Podgląd faktury oraz możliwość jej pobrania będzie dostępna tylko dla Klientów korzystających z e-faktury.
Przypominamy, że e-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną.
Masz dodatkowe pytania?
Odwiedź naszą stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami,
aby uzyskać pomoc i informacje.
