Szukaj

Zakres czynności

W Biurach Obsługi Klienta Enea Operator uzyskasz wszelką pomoc w załatwieniu spraw i formalności na potrzeby gospodarstw domowych w zakresie:

  • przyjmowania i wypełnienia formularza wniosku o wydanie warunków przyłączenia do sieci, skompletowania i sprawdzenia poprawności niezbędnych załączników, zawarcia umowy przyłączeniowej,
  • kompletowania i wypełnienia wniosku o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji,
  • udzielenia niezbędnych informacji dotyczących warunków technicznych przyłączenia do sieci, obowiązującej taryfy, wysokości zadłużeń,
  • ustalenia terminu wizyty ze służbami technicznymi w celu zabudowy, wybudowy układu pomiarowo - rozliczeniowego, oplombowania układu,
  • przyjmowania odczytów stanów liczników,
  • przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, dotyczących działania układu pomiarowo - rozliczeniowego,
  • przyjmowania zgłoszeń o podejrzeniu niesprawności w działaniu układu pomiarowo - rozliczeniowego,
  • obsługi kasowej (należności za energię, przyłączenie do sieci, opłaty związane ze świadczonymi usługami dystrybucji),
  • udzielania informacji dotyczącej procedury zmiany sprzedawcy,
  • przyjmowania zgłoszeń o zmianie sprzedawcy.
  • wystawienia duplikatu zagubionej faktury.

Dane teleadresowe Biur Obsługi Klienta na obszarze działania ENEA Operator.

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.